Warning: The content of this blog is unusually clear, direct and not for the faint-hearted!

сряда, 24 ноември 2010 г.

Още един безумен сън

Всичко започва от едно парти или по-скоро от запознанството ми с един DJ, който добър мой приятел все ми препоръчва, а аз все не вземам под внимание. Казва се Spartaque, днес вече ще го проверя!

Та, запознавам се в съня си с него и в последствие му организирам някакво супер мащабно парти със супер добри визуални и светлинни ефекти и т.н. Единият от ефектите е нещо подобно като засмукване във фуния на част от публиката нагоре, към рая...

В този момент влизам в съзнанието на един непознат за мен мъж- типаж, подобен на този, който описва Харуки Мураками. Каква е изненадата на част от "засмуканите", когато разбираме, че не всички отиват в рая... Някои отиват в ада.

Какво да се прави- отиваме в ада. Пътуваме по едина каменен тунел, все едно пещера, а осветлението оскъдно и студено. Изпращат ме в моята килия, където ще прекарам неизвестно колко време. Цялата е от камък, няма нищо в нея.

Необяснимо защо приемам всичко изключително спокойно. Трябва да се преоблека с черни дрехи- отварям гардероб, пълен с мъжки черни дрехи, главно ризи и панталони. Знам, че някъде навътре из рафтовете трябва да има тениски и с опитите ми да ги открия, приключва съня.

След това продължавам с друг сън, в който мъж на улицата раздавя цветя. Подари ми огромна розова орхидея.

Няма коментари: