Warning: The content of this blog is unusually clear, direct and not for the faint-hearted!

събота, 27 ноември 2010 г.

Когато не сънувам кошмари

Този сън, за който ще разкажа по-долу, вероятно най-прекрасният от всички...

Непрекъснато ми се появява един и същ мъжки образ. Понякога всяка нощ, понякога следобед, докато подремвам.. друг път отстъпва място на кошмари, за да се завърне след време все същият- прекрасен!

Не бих искала да го описвам.. не мога да бъда сигурна в нищо. Знам само кой е прототипа на този образ и как точно изглежда в детайли. Сънувам тялото му, лицето му, косата му, знам колко е висок... и знам, че не съм го изградила съзнателно този образ. Далеч е от всичко, което съм желала до сега...

Представям си сватбата си в детайли от както се помня като жена. Но никога не съм си я представяла така, както я сънувах тази нощ. Изумена и поласкана съм от съзнанието си, мисълта или подсъзнанието си, или онази часто от мен, която генерира тези прекрасни видения и чувства, които ме зареждат, възбуждат, стимулират или плашат много повече от всяка една форма на действителност, която преживявам. Нерядко сънищата са единствените, които ми доставят наслада и ме даряват с любов... не мога да опиша колко са красиви. Освен когато не са ужасяващи...

Сватбата ни беше на брега на морето, на един прекрасен плаж. Започна следобед, продължи през нощта и завърши на другата сутрин. Имаше един прекрасен бар с най-качествени и скъпи напитки. Алкохол под всякаква форма от всички крайща на света- ликьори, уиски, ром... какво ли не. Освен напитките, бара предлагаше на гостите и плодове - манго, праскови, банани, кокос, ябълки. Първокачествени плодове, каквито дори не съм опитвала през живота си. Всичко беше за нас...
Танцувахме непрекъснато- звучеше lounge, chill-out, house, latino; къпахме се в морето; ядохме торта- беше в светли тонове и украси от цветя по нея. Всички мои приятели бяха там, а на сутринта им направихме игри за забавление... Беше изумително преживяване.

Ако съдбата е решила да ме дари с партньор, с когото да изживея такава любов, бих направила всичко възможно да организирам сватбата ни по този начин. Истинско lounge- парти, на брега на морето, бара с напитките и приятелите ни.

Няма коментари: