Warning: The content of this blog is unusually clear, direct and not for the faint-hearted!

вторник, 7 декември 2010 г.

Отново

Мдааа.. Предполагам, че това са най-безмислените статии на света, но не мога да пропусна да отбележа, че отново сънувах същия човек! Абсолютно същия ... как е възможно съзнанието ми да си го изгради и поддържа вече толкова време не знам. А подсъзнанието ми да ме уведомява периодично как вървят нещата :D

Искрено се забавлявам и наслаждавам на тези сънища, а когато се сетя за тях изпитвам истинско щастие.. тук, от тази страна; в този свят.

Пропуснах да отбележа, че беше доста по-висок от обикновено и ми се разсърди защото си говорех с друг. Тръгна нагоре по едни стълби.. Ще го догоня аз, историята далеч не е свършила, напротив- това е само предчувствие за нея.

Няма коментари: